Veel ervaring    |    Pragmatisch    |    Samen werken aan de toekomst     |    Van eenvoudige tot complexe implementaties 

Odoo tekst en afbeelding blok

 

 

 



Onderhoud

B-informed onderscheidt de volgende onderhoudssoorten:

  • Correctief onderhoud en vragen na Go Live

  • Uitbreidingen en/of aanvullingen

  • Updates of upgrades

Thanks to an Service Level Agreement ("SLA"), the customer has a guarantee on availability and involvement of B-informed to follow any requested improvements and enhancements and to ensure the continuity of Odoo production environment.

Support

Voor de registratie en beheer van bugs, issues, features, acties en planning maakt B-informed gebruik van de Odoo helpdesk module.

Middels een, voor bepaalde personen toegankelijk, platform kunnen issues worden gemeld. Deze issues kunnen op basis van een prioriteit worden gemeld. Uiteraard kan ook direct telefonisch contact gelegd worden.

In het proces zullen één of enkele beheerders toegang krijgen tot dit systeem.


Binnen de SLA kent B-informed de volgende classificatie van urgentie:

Immediately: Issues die direct moeten worden opgelost omdat het werk gestopt is.B-informed reageert direct en start gelijk met de werkzaamheden.

Urgent: Issues die snel opgelost moeten worden omdat het werk verstoord wordt.B-informed reageert binnen een 1 dag en start binnen 2 dagen met de werkzaamheden.

High: Issues die snel opgelost moeten maar die het werk niet verstoren.B-informed reageert binnen een 1 dag en start binnen 4 dagen met de werkzaamheden.

Normal: Issues die opgelost moeten worden maar geen direct gevolgen hebben voor het werk.B-informed reageert binnen een 1 week en start binnen 2 weken met de werkzaamheden.

Low: Issues die opgelost moeten worden als er geen urgente issues zijn.B-informed zal de werkzaamheden uitvoeren als de issues met een hogere prioriteit opgelost zijn.

Nice to have: Issues die niet opgelost moeten worden maar waar aan gewerkt kan worden als er geen andere issues zijn. B-informed zal de werkzaamheden uitvoeren als de andere issues opgelost zijn