• Bel ons vrijblijvend: +31 (0)76 5640063
  • business applicaties die werken

    Meer dan 70.000 bedrijven vertrouwen dagelijks op Odoo
  • Gebruiksvriendelijke ERP

    Ruim 2.500.000 gebruikers ervaren het gemak van Odoo
  • functionaliteit

    Altijd en alles bereikbaar op de PC, tablet én smart phone
  • 1
  • 2
  • 3

Support

B-informed onderscheidt de volgende onderhoudssoorten:

  1. Correctief onderhoud en vragen na Go Live
  2. Uitbreidingen en/of aanvullingen
  3. Updates of upgrades

Dankzij een SLA overeenkomst heeft de klant een garantie op beschikbaarheid en betrokkenheid van B-informed voor opvolging van eventuele gevraagde verbeteringen en uitbreidingen en het verzekeren van de continuïteit van de Odoo productie-omgeving.

Odoo helpdesk

Voor de registratie en beheer van Bug’s, Issues, Features, Acties en Planning maakt B-informed gebruik van de Odoo helpdesk module.

Middels een voor bepaalde personen toegang kunnen issues worden gemeld. Deze issues kunnen op basis van een prioriteit worden gemeld. Uiteraard kan ook direct telefonisch contact gelegd worden.

In het proces zullen één of enkele beheerders toegang krijgen tot dit systeem.

Binnen de SLA kent B-informed de volgende clasificatie van urgentie:

Immediately:

Issues die direct moeten worden opgelost omdat het werk gestopt is.

B-informed reageert direct en start gelijk met de werkzaamheden.

Urgent:
Issues die snel opgelost moeten worden omdat het werk verstoord wordt.

B-informed reageert binnen een 1 dag en start binnen 2 dagen met de werkzaamheden.

High:
Issues die snel opgelost moeten maar die het werk niet verstoren.

B-informed reageert binnen een 1 dag en start binnen 4 dagen met de werkzaamheden.

Normal:
Issues die opgelost moeten worden maar geen direct gevolgen hebben voor het werk.

B-informed reageert binnen een 1 week en start binnen 2 weken met de werkzaamheden.

Low:
Issues die opgelost moeten worden als er geen urgente issues zijn.

B-informed zal de werkzaamheden uitvoeren als de issues met een hogere prioriteit opgelost zijn.

Nice to have:
Issues die niet opgelost moeten worden maar waar aan gewerkt kan worden als er geen andere issues zijn.

B-informed zal de werkzaamheden uitvoeren als de andere issues opgelost zijn


B-informed  |  De Odoo ERP specialist voor middelgrote ondernemingen in de Diensten, Industrie en Handel & Toelevering
                     met een ruime ervaring in internationaal opererende organisaties.